سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در باره کسانى که از جنگ در کنار او کناره جستند ، فرمود : ] حق را خوار کردند و باطل را یار نشدند . [نهج البلاغه]

یادداشت هایی برای فردا

تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌ علامه طباطبائی، دانشگاه شهید عباسپور و عده‌ای از طلاب مشهد روز پنجشنبه 12 آذرماه با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.
مطالب زیر به نقل از آقای مجتبی کشوری که یکی از دانشجویان حاضر دراین دیدار بوده است ، نقل می شود :
آیت‌الله جوادی آملی در ابتدای این دیدار به بیان مباحث اخلاقی پرداخت و در آغاز سخنان خود با بیان حدیثی از امام هادی(ع) مبنی بر اینکه "دنیا دار تجارت است، عده‌ای سود می‌کنند و عده‌ای هم ضرر می‌کنند " به بحث پیرامون جهاد اصغر و جهاد اکبر پرداخت و اظهار داشت: جهاد اصغر مبارزه با شیطان بیرونی است و انسان بابد با آن شیطان بیرونی مبارزه کند.
آیت‌الله جوادی آملی همچنین با بیان اینکه جهاد اکبر جنگ با شیطان درونی است، تصریح کرد که در این جهاد شیطان اسیری می‌خواهد که سوار آن شود.سپس آیت‌الله جوادی آملی در ادامه این دیدار به تفسیر خطبه 215 نهج‌البلاغه پرداخت.
آیت‌الله جوادی آملی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان حاضر در جلسه مبنی بر اینکه شائبه‌ و شایعه‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه حمایت جنابعالی از مقام معظم رهبری بعد از انتخابات نامحسوس شده است، تأکید کرد: شما اصلاً به این حرف‌ها توجه نکنید و اصلاً این‌طور نیست.
آیت‌الله جوادی آملی همچنین در پاسخ به پرسش یکی دیگر از دانشجویان مبنی بر اینکه نظر شما در مورد قانون‌شکنی سران اغتشاشات اخیر چیست؟ گفت: شما بایستی در این خصوص به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنید و گوشتان به حرف‌های ایشان باشد و ببینید که ایشان چه می‌گوید.
آیت‌الله جوادی آملی در پایان سخنانشان برای موفقیت دولت در حل مشکلات اقتصادی مردم دعا کردند.




Historian ::: پنج شنبه 88/9/12::: ساعت 8:0 عصر