سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنی از سخنان حکمت که مرد مؤمن می شنودـ و به آن عمل کند یا آن را بیاموزد ـ بهتر از عبادت یک سال است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

یادداشت هایی برای فردا

‌آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ولایتمداری حزب موتلفه اسلامی در جریان انقلاب اسلامی ثابت شده است ، ‌اظهار داشت : حزب موتلفه اسلامی می‌تواند کارگزار جدی و قاطع برای تداوم اصلاح مفاسد حاکم بر مسائل سیاسی،‌اجتماعی و ... روز باشد.
وی با تاکید بر اینکه بهترین عامل خط‌ گیری ما از قرآن است بیان داشت:‌ قرآن و عترت باید محور هر اندیشه و فعل سیاسی ما باشد و هر حرکت سیاسی که استنادی به قرآن و حدیث نداشته باشد دارای حجت شرعی نیست.


آیت‌الله علم‌الهدای تصریح کرد: کسانی که با پیامبر اکرم (ص) بیعت کردند دو دسته هستند،‌افرادی که از ناکثین هستند و بیعت شکنی کردند و کسانی که بر بیعت خود با پیامبر پایدار ماندند.

وی افزود: خداوند در قرآن افرادی را که از حکومت الهی ریزش کرده‌اند، کسانی می‌داند که بیعت شکنی کرده‌اند.


امام جمعه مشهد گفت: کسی که به درجه بیعت‌شکنی و ناکثین رسید قابل بازگشت نیست، زیرا ریزش این افراد به مرحله نکث رسیده و اتلاف نیرو، تضعیف قدرت و امکانات برای بازگرداندن آنها درست نیست.

وی ادامه داد: افرادی نیز که به مرحله نکث نرسیده‌اند باید با تمام قدرت آنها را برگرداند.


آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات خاطرنشان کرد: در انتخابات مسئله اصلی برای دشمنان انتخاب دولت و رئیس جمهور نبوده بلکه هدف اصلی آنها مقابله با نظام و با ولایت فقیه بود.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: با کسی که 12 بیانیه بر علیه نظام و ولایت فقیه داده نمی‌توان سازش کرد زیرا به درجه ناکثین رسیده و قابل برگشت نیست.

وی افزود: برخی که در گذشته در جریان نظام وجود داشتند امروز در بلوک دشمن قرار گرفته‌اند این افراد به مرحله نکث رسیده‌اند و قابل بازگشت نیستند.



Historian ::: شنبه 88/8/30::: ساعت 11:37 عصر