سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، خُنَک کردن جگر تفته را دوست دارد . هرکه جگری تفته را آب بنوشاند، چه [متعلّقبه] چارپایان باشد یا جز آن، خداوند، در آن روزی که سایه ایجز سایه او نیست، بر او سایه افکند . [.امام باقر علیه السلام]

یادداشت هایی برای فردا

بسمه تعالی

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه


دکتر محمود احمدی نژاد که در تاریخ دوازدهم مرداد 1384 حکم تنفیذ ریاست جمهوری دولت نهم را از دست مبارک حضرت آیت الله خامنه ای دریافت کرده بود ، امسال و در آستانه نیمه شعبان عید ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصرمهدی موعود ارواحنا لمقدمه الفداء و روز مستضعفین و در سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان در روز دوازدهم مرداد 1388 در حسینیه امام خمینی (ره) حکم ریاست جمهوری دولت دهم را در حضور آحاد مسئولین و نخبگان فرهنگی و سیاسی و در فضایی گرم و صمیمی و پر نشاط ، از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دریافت کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم تنفیذ خود به دکتر محمود احمدی نژاد که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر معظم له قرائت شد رای قاطع و بی‌سابقه‌ مردم به رئیس‌جمهور منتخب و محترم را رای به ویژگی‌هایی دانست که کارنامه‌ چهار ساله‌ دولت نهم به آن ها زینت یافته و به این واسطه سمت و سوی گرایش‌های اکثریت ملت را برای همگان آشکار ‌ساخته است و آن ، رای به گفتمان پر برکت و عزتمدار انقلاب اسلامی ، رای به استکبارستیزی و ایستادگی شجاعانه در برابر سلطه‌ طلبان بین‌المللی ، رای به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و مبارزه با اشرافی‌گری ، رای به ساده ‌زیستی و نزدیکی با مردم و غمگساری از ضعیفان و مستضعفان ، رای به کار و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر و ... است.

معظم له در ادامه حکم تنفیذ خود ، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد را مردی شجاع و سختکوش و هوشمند دانستند و برای رئیس جمهور و همکارانشان از درگاه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم و تلاش در راه اعلای کلمه اسلام و اقدامات بزرگ و ماندگار و شایسته‌ ملت و کشور عزیز و حرکت کوشنده به سوی پیشرفت و عدالت مسألت کردند.

در ادامه این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایمان و هوشیاری ملت را مانع موفقیت دشمن خواندند و با اشاره به وجود نمونه‌هایی از سوء استفاده از عقاید دینی مردم در تاریخ ایران تاکید کردند با مسجد ضرار و تقلید ظاهری از امام بزرگواری که از عمق دل و جان غرق قرآن بود ، نمی‌توان این مردم آگاه را فریب داد ؛ چرا که دل این ملت، به نور ایمان روشن است.

مقام معظم رهبری مردم سرافراز ایران را برندگان و قبول‌شدگان این امتحان عظیم الهی دانستند و خاطرنشان کردند بسیاری از مردم ، جوانان و نخبگان بر اساس احساس وظیفه ، ایمان و صداقت در این انتخابات شرکت کردند و بعد هم تسلیم قانون بودند که اینها برندگان این امتحان بزرگ هستند. ایشان مردود شدن برخی خواص را در حوادث دو ماهه اخیر مورد اشاره قرار دادند و افزودند این انتخابات برخی خواص را مردود کرد.

معظم له حوادث انتخابات را هشداری دانست که نشان می دهد دشمن همیشه و حتی در بهترین شرایط در کمین نظام و ملت است و غفلت از ضربات احتمالی او بسیار خطرناک است. رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با اشاره به علاقه ‌مندان فراوان رئیس‌جمهور، خاطرنشان کردند به موازات این علاقه‌مندان دو دسته دیگر هستند که باید مورد توجه و محاسبه قرار گیرند ، مخالفان عصبانی و زخم خورده که در چهار سال آینده به معارضه با دولت ادامه می‌دهند و منتقدانی که با نظام و رییس‌جمهور دشمنی ندارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور محبوب ، سرفصل‌های سخنان دکتر احمدی‌نژاد در این مراسم را متین و بجا برشمردند و تاکید کردند دولتی که تشکیل خواهد شد باید با برنامه‌ ریزی و تکیه بر قانون، این سرفصل‌ها را عملیاتی و اجرا کند.

یکی از نکات جالب مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دولت دهم حضور بزرگان ورزش کشور از جمله افشین قطبی ، حسین رضازاده و محمد مایلی کهن و تعدادی از هنرمندان همچون محمدرضا شریفی‌نیا ، احمد نجفی ، مجید مظفری و محمد صالح علاء در این مراسم بود.

مطلب دیگر اینکه دکتر محمود احمدی نژاد همچون چهار سال گذشته رخصت بوسیدن دست آقا را می‌خواهد ، که آغوش رهبر را گشوده می‌بیند ، اما بعلت سرما خوردگی از معانقه عذر خواسته و بوسه‌ای به رسم ادب بر بازوی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌زند.

مطلب آخر اینکه در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دولت دهم آن قدر حضور مسئولین و نخبگان فرهنگی و سیاسی پر رنگ و گسترده بود که مهمانان به صورت فشرده کنار یکدیگر نشسته بودند و جای هیچ کس خالی نبود به خصوص افرادی که در این مدت بی صداقتی و خودخواهی و بی ادبی خود را نشان دادند.

حال ما (ملت غیور ایران) هستیم و ادامه حضورمان بر اساس احساس وظیفه ، ایمان و صداقت در حمایت از رئیس جمهور شجاع و سختکوش و هوشمند.




Historian ::: چهارشنبه 88/5/14::: ساعت 3:0 عصر