سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

یادداشت هایی برای فردا

بسمه تعالی
اللهم‌ عجل‌ لولیک‌ الفرج‌ والعافیه والنصر واجعلنا من‌ خیر اعوانه‌ و انصاره‌ والمستشهدین‌ بین یدیه
عید نیمه شعبان عید ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر مهدی موعود ارواحنا لمقدمه الفداء و روز مستضعفین بر شما عزیزان مبارک باد
می دانید و می دانیم که همواره بایستی با ولایت باشیم تا عاقبت به خیر شویم و فراموش نکنیم که کسی که از ولی خود پیش بیفتد ، نابود می شود ؛ کسی که که عقب بماند ، گمراه می شود و تنها کسی رستگار است که همراه و تابع ولی جامعه خود باشد
ویژگی های حزب الله در نگاه شهید رجایی :
حزب الله آن هایی هستند که گمنام ، بی توقع ، بی ادعا هم در میدان نبرد حاضرند و جان خودشان را تقدیم می کنند و هم در کارخانه پاسی از شب گذشته ، تلاش می کنند ، در پشت میز آن قدر کار می کنند که فرصت و ساعت به آن ها سرزنش کند.
حزب الله آن هایی هستند که آگاهانه مراقب انقلابند ، پاسدار انقلابند و لیاقت دارند انقلابی را که خودشان بوجود آوردند ، خودشان حفظ کنند.
حزب الله دارای سازمانی نظیر سازمان های احزاب نیستند ، حزب الله به فرمان امام ، به فرمان روحانیت متعهد حرکت کرند ، انقلاب کردند و پاسدار و یار انقلاب هم هستند.
حزب الله نه تنها توقعی از انقلاب ندارد ، بلکه هنوز هم خودش را بدهکار به انقلاب می داند ، هنوز هم وقتی به جبهه می رود ، از شنیدن نام امام ، تمام وجودش به لرزه در می آید.
حزب الله یعنی مردان و زنان ، پسران و دختران آگاه و مسلمان و متقی که دقیقاً در خط امام هستند ، دقیقاً انقلاب را با تمام وجود بوجود آوردند.



Historian ::: جمعه 88/5/16::: ساعت 6:0 عصر