سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه شمردنى است به سر رسد و هر چه چشم داشتنى است در رسد . [نهج البلاغه]

یادداشت هایی برای فردا

شام اعیانی دردسر ساز شد


پس از اتمام جلسه کارگروه?های تخصصی استان خراسان رضوی که در محل استانداری در مشهد مقدس و تا پاسی از شب ادامه داشت، یکی از متصدیان ذیربط در مورد غذایی که برای شام اعضای کارگروه تهیه شده بود، سوال کرد که مسئولین استانداری با توجه به تجربه سفرهای پیشین هیات دولت از غذای معمول استانداری که در آن شب که "عدس پلو" بود، یاد کردند.

فرد مذکور با اطلاع از نوع غذای استانداری از مسئولین خواست تا برای 150 عضو حاضر در جلسه، از یکی از بهترین رستوران?های مشهد غذای مناسبی تهیه شود که بر اساس این دستور، 150 پرس چلوگوشت سرخ کرده به همراه زیتون پرورده و مخلفات از یکی از رستوران های معروف مشهد برای اعضای حاضر در جلسه تهیه شده است.

این در حالی است که شنیده ها حکایت از دردسر ساز شدن این ولخرجی دارد ؛ چنانکه دکتر احمدی نژاد بلافاصله و با رویت فاکتور این شام اعیانی، از دفتر خود خواسته است تا مابه التفاوت این شام اعیانی با یک شام معمولی را از سفارش دهنده دریافت کند.
رئیس جمهور در هامش این فاکتور نوشته است:
بسمه تعالی
دفتر

مابه التفاوت جمع ارقام ردیف های 3 و 4 و 5 با یک چلو کباب کوبیده ساده (به مبلغ هر چلوکباب حدود سه هزار تومان) به مبلغ کل یک میلیون و دویست و پانزده هزار تومان از سفارش دهنده جلسه کارگروه اخذ شود و به حساب نهاد واریز شود و از این فاکتور کسر گردد.

 





Historian ::: سه شنبه 88/8/19::: ساعت 7:0 عصر