سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ریاست علمی، شریف ترین ریاست است . [امام علی علیه السلام]

یادداشت هایی برای فردا


متاسفانه روز گذشته (16 آذر 1388) دانشگاه امیرکبیر شاهد حضور یک فرد غیردانشجو در این دانشگاه برای ایجاد التهاب و اغتشاش بود.
وی که دانشجوی ورودی سال 83 رشته کشتیرانی دانشگاه امیرکبیر بوده است ، با گذشت 11 ترم از زمان تحصیلش تنها توانسته بود 70 واحد درسی پاس نماید و طی چند ترم متولی معدلش زیر 10 بوده و از این رو از دانشگاه اخراج شده است.
فرد مذکور به همراه دو دانشجوی دیگر ، به خاطر انتشار نشریات موهن علیه ائمه اطهارعلیهم السلام در دانشگاه امیر کبیر، سابقه 15 ماه حبس در پرونده خود دارد.


برابر خبرهای منتشر شده در روزنامه های کثیرالانتشار وی از اعضای طیف غیرقانونی و افراطی علامه است که غیر از رادیوها و تلویزیون‌های بیگانه ، با گروهک تروریستی منافقین در ارتباط بوده و اغتشاشات در دانشگاه‌ها را ساماندهی می‌کند.
سایت خبرنامه امیرکبیر متعلق به این طیف افراطی توسط فردی به نام "ر.ی " از عناصر وابسته به گروهک تروریستی منافقین اداره می‌ شود و اعضای این طیف نیز غیر از این گروهک تروریستی ، با گروهک‌های تجزیه‌طلب همچون پژاک در ارتباط هستند.
این دانشجوی اخراجی که از لیدرهای اصلی اغتشاشات روز 16 آدر در دانشگاه امیرکبیر بود ، قصد داشت با لباس زنانه فرار را به قرار ترجیح دهد که توسط نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شده است.

تصاویری از لحظه فرار وی از دانشگاه امیرکبیر با پوشش زنانه بر روی سایت های اینترنتی و برخی روزنامه های کیثرالانتشار درج شده است.
امید است قوه قضائیه برابر قوانین مجازات های اسلامی با متخلفین رفتار نماید.



Historian ::: سه شنبه 88/9/17::: ساعت 8:0 عصر