سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]

یادداشت هایی برای فردا

بسمه تعالی


اللهم‌ عجل‌ لولیک‌ الفرج‌ والعافیه والنصر واجعلنا من‌ خیر اعوانه‌ و انصاره‌ والمستشهدین‌ بین یدیه
اگر سیاست ها عین دیانت نباشد ، به چه می توان اعتماد کرد . اگر سیاسیون بر این اعتقاد باشند که هدف وسیله را توجیه می کند ، به چه می توان اعتماد کرد . اگر ....

در انتخابات سوم تیر ماه 1384 هنگامی که جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور دولت نهم از سوی اکثریت ملت انتخاب شد ، رقبای شکست خورده و سیاسیون اطراف آنان دوران رقابت را تمام شده تلقی نکرده و در مدت چهار سال گذشته همواره سعی در به چالش کشیدن دولت نهم داشته و هنوز هم دارند !

در این مدت بارها شاهد جنجال سازی پیرامون مشاورین ، معاونین و نزدیکان جناب آقای رئیس جمهور و حتی مسائل جاری مملکت بودیم ؛ از جمله جوسازی مستمر علیه رئیس محترم سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بوده است.

در روزگاری عنوان کردند که معاون رئیس جمهور در همایشی در خارج از کشور شرکت کرده که خواننده زن در آن مشغول آواز خواندن بوده و ... ؛ سی دی فیلمی که حکایت از این ماجرا داشت توسط دو نفر از نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی (دوره هفتم) به خبرگزاری ها داده شد و با شکایت معاون رئیس جمهور آن سایت فیلتر و مدیران آن سایت و نمایندگان مدعی به دادگاه احضار شدند ؛ هر چند که به علت عدم ابلاغ احضاریه دادگاه توسط هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان مدعی ، آنان به دادگاه نرفتند و ...

در مرحله ای دیگر بحث اجرای حمل قرآن توسط یگ گروه سنتی در همایشی وسیله ای برای ایجاد جو علیه وی شد و یک بار هم بکارگیری نابجای عنوان "مردم اسرائیل" در حین صحبت کار را به جایی رساند که رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار پایان بخشیدن استفاده از این خطا برای هجمه علیه دولت شدند.

حال بعد از انتخابان شگوهمند 22 خرداد 1388 و حضور 85% از حائزین شرکت در انتخابات و رای بالای 24 میلیونی رئیس جمهور منتخب و جنجال آفرینی های بعد از آن توسط رقبای شکست خورده و سیاسیون اطراف آنان ، شاهد ادامه جوسازی ها و تنش ها بوده و هستیم.

رئیس جمهور منتخب در اقدامانی کاملاً قانونی و مستند به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تعدادی از معاونین و مشاور و دستیار خویش را مشخص کردند که از جمله آن ارتقای شغلی یکی از معتمدین خود به معاون اولی بوده است.

حال سئوال این است که آیا رئیس جمهور منتخب نمی داند این فرد چه قدر نامناسب و ... هست یا اینکه وی را فردی مناسب و مورد اعتماد و دلسوز نظام و انقلاب می داند و حاشیه های درست شده علیه وی را نادرست می داند.

اگر رئیس جمهور منتخب در انتحاب اول خود فردی را که به باورهای اسلامی و انقلابی اعتقاد ندارد را به عنوان معاون اول خود انتخاب می کند ، چه طور می خواهد به مدت چهار سال دیگر سکان اداره کشور را بر عهده داشته باشد و دچار چنین اشتنباهاتی نشود و اگر این انتخاب را با باور به شخصیت حقیقی آن فرد انجام داده است ، چرا باید از آن عقب نشینی کرده و با برکناری یا استعفای آن فرد ، مهر تائیدی بر ادعاها و اشتباه خود بزند ؟
خداوند عاقبت همگی را ختم به خیر نماید.




Historian ::: دوشنبه 88/4/29::: ساعت 3:0 عصر

سلام
امروز سالروز عید سعید مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله هست
مدتی بود که تصمیم داشتم دوباره نوشتن را شروع کنم
امروز رو به فال نیک گرفتم و نوشتن را آغاز کردم
امیدوارم شروع خوبی باشد
و برای خود و دیگری مفید
یا حق




Historian ::: دوشنبه 88/4/29::: ساعت 1:0 عصر